loading...
پارکور اردبیل | وسایت رسمی پارکور اردبیل
آخرین ارسال های انجمن
وحید بازدید : 1320 پنجشنبه 01 اردیبهشت 1390 نظرات (18)

  

سلام دوستان خسته نباشید 

 

با این کارایی که ما میکنیم جامعه ی پارکور اردبیل نه تنها پیشرفت نمی کنه بلکه کلا به اول راه بر میگرده.

به نظر من برای پیشرفت باید یکی کوتا بیاد وگر نه جامعه ی پارکور در خطر است. ما پارکورکاران باید همیشه دست در دسته هم بدیم نه اینکه از پشت بزنیم.

 

من خودم تو فستیوال کرمانشاه حضور داشتم، واقعا از بچه های کرمانشاه خیلی خوشم اومد، درسته همه ی گروه ها جدان ولی مثل این هستن که همیشه با هم و در یک جا تمرین میکنند.

 

من حتی با سید جواد موسوی که عضو گروه تی اچ تربت حیدریه هست در تماسم، اونا با یکی دو نفر دارن یه کارایی واسه پارکور انجام میدن که هیشکی نمیدونه، حتی بچه های باشگاشون، من ازش خواهش کردم ولی نگفت، خلاصه هر جا باشه موفق باشه.

 

من نمیدونم چرا تو اردبیل هر کسی از را میرسه میگه من پارکورکارم و بنیانگذارش منم، حتی ژیمناستیک کارام میگن ما بنیانگذاریم.

آخه خداییش از کجا میشه فهمید؟!!!

هر گروهی که سایت یا وبلاگ داره نوشته بنیانگذاره پارکور در اردبیل ماییم، آخه من چی بگم بهشون ؟

آخه خداییش بنیانگذاری به چه دردشون میخوره ؟؟ من که نمیدونم.

 

ما باید با هم باشیم تا اردبیل و سرافراز کنیم نه اینکه با کارامون تو سر اردبیل بزنیم و ارزش اردبیل و مخصوصا ارزش ترکا رو پایین بیاریم.

 

از همه ی کسانی که این مطلب رو میخونن خواهش میکنم کمکمون کنه تا بتونیم این موذل بنیان گذاری رو از اردبیل پاکش کنیم و همه در فکر هم دیگه باشیم نه اینکه بیوفتیم به جون هم و به فکر درست کردن پارکور در سطح استان باشیم.

 

این مشکل شاید تو هر استانی باشه، ولی دیگه استانه ما خیلی...

 

لطفا با نظراتتون ما رو راهنمایی کنید. ممنونم

 

 بچه ها نظر فراموش نشه به کمکتون نیاز دارم.

 

 

 

 

 

حرفها و سئواهایی که آقای رامین رنجبر از مصطفی صدیق و آقای احسان عزیز روستا کرده بودند ::

 

با سلام، تا به حال این وبلاگو با دقت نخونده بودم و متوجه بعضی مطالب نشده بودم.

@واقعيت امر اين است رشته ايروبيك حرفه اي حدود 5 سال پيش توسط .... به شاهرگ اين استان تزريق شده ورشته پاركور نيز همزمان با رشته ايروبيك حرفه اي توسط آقايان : مصطفي صديق و یوسف سعادتي با توجه به استعدادي كه در اين رشته داشته اند آغاز شد !@
من با ایروبیک حرفه ای کاری ندارم چون که رشته ی من نیست اما در مورد پارکور:
آیا 5 سال پیش در اردبیل پارکور وجود داشت ؟

 

من دو سال به صورت مداوم در اردبیل هستم تابستان 88 تا آذر که کسی نمیدونست پارکور چیه جسارت نمیکنم جدای از اینها زمانی که در اردبیل نبودم تعطیلات تابستون و نوروز در اردبیل پارکور کار میکردم ولی کسی رو در حال تمرین پارکور نمیدیدم چطور تو این دو سال پارکور مورد توجه قرار گرفت .
من شما و گروهتون رو جز بهترین ورزشکارها میدونم و میدونید احترام زیادی براتون قائلم باهاتون در تماسم و گاهی با هم کار میکنیم ولی بنده عادت به ناشناسی دارم.

 

اگر ما با توجه به نوع حرکت و طرز اجرای فرم به خود سابقه دهیم میتوانید کلیپ فستیوال رو تماشا کنید بعد متوجه این موضوع میشید که اردبیل جایی برای اجرای همه حرکات نیس و ما در اصلاح به اون ذخیره حرکتی میگیم پس ما باید برای خودمون سابقه ای بالا در نظر بگیریم!


در پارکور هیچ گونه کل کلی وجود ندارد ترکیب این ورزش با ایروبیک یعنی در خطر بودن رشته پارکور و در فستیوال ها هم ایروبیک کار ها از محل فستیوال دور میشوند برای جداسازی سانس پارکور و ایروبیک از شما سپاسگزاریم


و در آخر درخواست این بنده حقیر از شما:

برای پارکور اردبیل بنده هیچ بنیان گزاری تا جلسه عید نوروز نمیبینم لذا از شما خواهشمند حذف این امر از وبلاگتون هستم ما اولین و آخرین نداریم همه ی پارکور کاران عزیزن و محترم میتونیم به جای بحث بنیانگزاری با هم دوستانه تعامل داشته باشیم.

جناب آقای عزیز روستا لطفا در صورت امکان برای بیان مسئله ابتذال پارکور در اردبیل در جلسه ما شرکت کنید یا یک نماینده از خود به جلسه بفرستید
این جلسه بحث مبینی بر تارخچه ی پارکور اردبیل خواهد بود
و بعد از آن حدود گروهها مشخص می شود و زمینه را برای رشد پارکور استان فراهم خواهد کرد


در غیر این صورت خواستار حذف کلمه بنیانگزار از وبلاگتان هستیم
این جلسه قبل از نوروز نود تشکیل خواهد شد.
این اعلانیه برای همه ی گروههای استان ارسال شده و قصد هیچ گونه توهین یا بی احترامی به ورزشکاران عزیز را ندارد و صرفا جهت اطلاع شما از جریانات پارکور استان است.
در رابطه با موضوع مطرح شده احسان جان اینها در حد حرف و. سوال تا بتونیم به مشکلات پارکور استان رسیدگی کنیم
مصطفی برای من خیلی محترمه طوریکه هر موقع ببینمش حتی اگه منو نبینه میرم و باهاش صحبت و احوالپرسی میکنم
در رابطه با نوید پارکور
نوید با توجه به تعصباتش پیش میره و بی تجربه اس این درست نیس بگیم باز این پارکور کارای اردبیل بریدن و دوختن!
منظور ما از مطرح کردن اون بحث نیکنام ایران نژاد و متحرفات پارکوره .

که معلومه و واضحه که پارکور کار نیس و بی تجربه و از افراد باشگاه آرتا بویز هستش اگه بتونه یک حرکت از پارکور نام ببره که باهاش آشنا نباشم پارکورو کنار میزارم
من قبلا هم عرض کردم که در پارکور کل کل وجود ندارد اما در جشنواره عید با اجرای صحیح فلسفه پارکور در خدمتتون هستیم.

 

این ها حرفای آقای رامین رنجبر بود

 

 

حالا پاسخ آقای احسان عزیز روستا در قبال آقای رامین رنجبر

دوستان عزیز ، دیگه واقعا آخرین باریه که در این مورد حرف میزنیم، قضاوت رو میذارم به عهده خود دوستان که در باره پایه گذاری و تزریق و این حرفا که حق با کیه، ای کاش ای کاش فقط حرفامون ادعای خالی بود و نمی گفتیم و چونه نمیزدیم ولی اینقدر که ما برای پارکور در استان زحمت کشیدیم هیچ بنی ادمی نمیتونه همچین ادعایی داشته باشه، اخه داداش من کسی که اسم خودشو میذاره مربی یا دم از حرکات پارکور میزنه و نمیتونه نصف حرکاتو بزنه چه کمکی میتونه بکنه ؟؟؟؟

 حالا رامین جان ناراحت نشو ولی سوال کردی جواب میدیم بیا رو راست باشیم ، اینقدر اسم حرکت بلدی چندتاشو بلدی بزنی؟ من هیچ ادعایی نمیکنم ، شاید سطحت خیلی هم از من بالاتره ولی شمایی که اسمتو گذاشتی مربی واقعا نصف حرکات مصطفی رو بلدی بزنی ؟ خوبه ما بازم نه ادعای مربی گری میکنیم نه ادعای اطلاعات انچنانی که شما داری.

نمی خواییم این جا بیخودی بحث کنیم چون من بچه های شهرستان های دیگه رو هم دعوت میکنم که بیان ببینن موضوع از چه قراره ، سوال کردی مدرک خواستی اینم جوابیه و مدارک که خود مصطفی نوشته و عینا برات اینجا تایپش میکنم تا همه ببینین ، ما بقیه مدعیون رو در حدی نمی دونیم که بخواییم باهاشون بحث کنیم یا مدارک جلوش بذاریم، اما شما برای ما محترمی و ما با هم تمرین میکنیم و مهتر از اون دوست هستیم و نخواستم برای شما و بقیه دوستانت مبهم باشه پس بدون هیچ دلخوری و ناراحتی از هم دیگه حرفامونو مزنیم

این ها حرفای آقای احسان عزیز روستا بود

 

و در آخر حرف های آقای مصطفی صدیق در قبال آقای رامین رنجبر

با سلام خدمت دوستان محترم و همینطور دوست عزیزم  رامین رنجبر که ای کاش فامیلی درستشان را از خود ایشان میشنیدیم ، خیلی ممنون که برای پارکور و فری راننینق اینقدر حساس هستید و سری هم به وبلاگ ما میزنید ،نگاه شما نسبت به پارکور و فری رانینق اردبیل کمی مورد بی لطفی قرار گرفته اگر شما بخوبی به تاریخچه پارکور اردبیل نگاه کنید متوجه این امر خواهید شد که پارکور اردبیل کارنامه درخشان و حرف زیادی برای گفتن دارد، شما بخوبی میدانید که این رشته مستلزم تمرین و پشتکار زیادی میباشد و باید چندین سال وقتت و انرژیتان را در این رشته صرف کنید تا حداقل بتوانید خود را ورزشکار این رشته معرفی کنید ، شما که در تمرینات ما حضور داشته اید و با هم بصورت مشترک کار کرده ایم و بصورت کامل با این رشته آشنا هستید متوجه نشدید که این تمرینات را تازه شروع نکرده ایم !؟ این تمرینات بقول خودتان محدود به 2 یا 5 سال نمیشود ، این گروه ما بود که این رشته و ایروبیک حرفه ای را وارد صدا و سیمای استان اردبیل کردیم و از این پس نیز کارهای گروه ما را بصورت کاملا حرفه ای از رسانه های ملی و استانی خواهید دید. آیا دیگر ورزشکاران  و دیگر استان های توانسته اند به این صورت به این شته خدمت کنند؟؟

پنج سال پیش در جشنواره سراسری فیلم پلیس حرکات این رشته در فیلم shu shu شوشو کاملا محسوس بود و اولین wall flip که در اردبیل اجرا شد را در این فیلم مشاهده میکنید که خیلی از افراد ورزشکار این حرکت را ندیده بودند چه برسد به اسم و رشته ورزشیش، این فیلم مقام سوم کشوری رو کسب کرد و از شبکه سه و دو سراسرای بارها پخش شد، و در سطح کشور نیز مورد استقبال واقع شده ، بعد از این فیلم ،کار بعدیمان 2 سال پیش، تیزر نیم نگاه بود که از شبکه سبلان(شبکه استانی) پخش میشد که این کار فقط مختص حرکات پارکور بود و برای اولین بار در ایران تیزر تبلیغاتی با نمایش حرکات پارکور و فری راننینق ساخته شد و بعد از این کارهای رسمی ، فیلم ها و کلیپ های خودمان . . .

آیا کسانی که ادعا دارند توانسته اند به این صورت به این رشته کمک کرده و در معرفی آن به نسل جوان پیش قدم شده باشند ؟و یا حتی این کارهارا در سطح پایین تری اجرا کرده باشند ؟ شما که با این رشته آشنا هستید واقعا فکر میکنید که این جریان و برنامه ها در طول 2 سال یا 5 سال اتفاق افتاده ؟ این روزه که این رشته کم کم در اردبیل جا افتاده مدیون این برنامه ها و تمرینات و پشتکار این گروه هست که الان نتیجه آن را میبینیم و در اینده نیز خواهیم دید ،کسانی که بقول خودشان مربی هستند قبل از انکه شناختی از ایروبیک حرفه ای و پارکور داشته باشند ، ما بدون حمایت مسئولین و بدون باشگاه و امکانات و بدون هیچ ادعایی تمرین داشتیم و نیازی هم به خود نمایی و غیره نداریم.

کمتر از یک سال هست که با شما آشنا شدیم و و شاهد فعالیت شما در اردبیل هستیم در این مدت چیز خاص و جدیدی از این رشته از شما ندیدیم ولی قبول دارم که در این رشته شما هم به اندازه ای زحمت کشیدید و تمرین داشته اید و به عنوان اولین کسانی که در اردبیل این رشته را شروع کرده و ترویج داده اند حضور داشته اید.

به علت روشن شدن تاریخچه این رشته در اردبیل و یاد آوری به کسانی که به اصطلاح پر نشده زود سر ریز میشوند و گذشته شان را بطور کلی فراموش کرده اند ، در حالی که زمان حال آنها هم خجالت آور است ، اگر خوب تحقیق کنی میبینی که ایروبیک حرفه ای به تازگی زیر نظر هیت آمادگی جسمانی قرار گرفته و به رسمیت شناخته شده و مسابقات کشوری 3 سالی نمیشه که رسمی برگزار میشه ، افتخارمون اینه که در این مسابقات شرکت کرده ایم ولی چون پاکور بصورت کاملا غیر رسمی بوده و مسابقات رسمی نداشت تیم ایروبیک به مسابقات اعزام میشد .ایروبیک حرفه ای با این که رسمی شد ولی باز هم از طرف تربیت بدنی ساپورت نمیشه چه برسد به پارکور و فری رانینق ، " مگه دنبال دردسر و تامین هزینه اضافی هستید ، مطمئن باش از من و تو بهتر میشناسن"  این حرفارو که الان به تو میگن چند سال پیش به ما میزدند ولی ما عقب نکشیدیم ، این چیزا پیش میاد تعجب نکن ، کجاشو دیدی حالا ..

در مورد ابتزال این رشته در اردبیل اینکه کسی خودشو مربی میدونه یا به چند نفر میخواد یاد بده ، حرکاتی رو یاد میه که خودش اصلا آشنایی باهاش نداره و نمیتونه اجراش کنه ولی جوری رفتار میکنه که انگار تجربه کسب نکرده رو داره و میخواد به دیگران انتقال بده .خیلی حرفا شنیده میشه حالا که سر حرف وا شده بگیم ، یکی از بچه ها که با شما تمرین داشته به بنده گفت : با رامین تمرین داشتم این حرکت رو اینوری گفته بزنم ، تعجب کردم چون کاملا برعکس بود و نمیشد حرکت رو زد ، گفتم رامین که همه حرکات رو بلده بعید هست اینجوری بگه ، شاید یکی از این مربی های جدید الظهور بوده باشه که خودشو جای رامین جا زده ، حالا همین حرکت رو بصورت صحیح میزنه و متوجه اشتباهش ده  ، و مسائلی مثل همین که با عث ابتذال میشود.

اگرمسئله ای در مورد گروه ما پیش اومد یا جلسه ای بود  باید با خود بنده در میان گذاشته بشه ، مسئول گروه بنده هستم و اگر مشکلی پیش اومده باشه این بنده هستم که باید روشنش کنم .

من شمارو به عنوان یک دوست قبول دارم و بهت ارزش قائلم ، وظیفه خودم دونستم که در وبلاگمون جواب سوالاتتو بدم تا بی احترامی نشده باشه ، امیدوام به کمک هم پارکور اردبیل از این بیشتر پیشرفت داشته باشه و تمرینات مشترکمان را روز به روز گسترش دهیم ،

قابل توجه ورزشکاران عزیز(درخت هر چقدر بارور بشه سربه زیر تر میشه)

این ها حرفای آقای مصطفی صدیق بود

 

 

 

 

جواب آقای رامین رنجبر بعد از حرفهای آقای مصطفی صدیق و احسان عزیز روستا

 

متاسفانه من نتونستم جواب سوالهای خودم رو بگیرم و در رابطه با اجرای حرکات مصطفی ژیمناستیک کار میکنه و بدنی سالم داره و من فکر کنم دو یا سه تا از حرکات رو نتونم اجرا کنم که اونها رو شاگردان پیاده میکنن.

 

و اما اجرای حرکات همیشه دلیل بر سابقه نیس که بگیم حرکات شما نشانگر سابقه شما در پارکوره، علی صفایی از بچه های کرمانشاه (گروه یاسا) مشکل ناحیه پا داره و گروهش معرف اونه .

 

شما ها بحث رو کشوندید به کل کل ایروبیک

 

اجرای حرکات رزمی و فرار که وال فیلیپ اجرا میشه نمیتونه پارکور رو اجرا کرده باشه.

 

 در رابطه با شوشو هم که بارها گفتم که کلی سوتی داره.

 

باز هم میگم  برای روشن شدن این موضوع میتونید به جلسه بیاین و صحبت کنید

 

در رابطه با اسم فامیلی ترجیح میدم با اسم مستعار خودمو معرفی کن

 

راستی عادل امانی تو ایروبیک استان فکر کنم از همه جلوتر باشه و بنیانگزار، شما چی فکر میکنید؟

 

به هر حال خودتون ثابت کردین منظورتون از گروه مصطفاس، نه گروه!

 

در مورد سوالات خودم گفتم که قصد جسارت نداشتم اما ناراحتی شما بیانگر چند دلیل بیشتر نیست.

 

راستی خواهشمندم کارایی که در مورد پارکور برای اردبیل کردید رو بگید تا ما هم در جریان

کاراتون باشیم

 

و اینکه اگه 4 یا 5 سال برای پارکور اردبیل کار میکنید چطور تربیت بدنی تا نوروز 89 نمیدونست

پارکور چیه؟


شما پارکور
و از عید 89 شروع کردید و این غیر قابل انکاره


میخوام بدونم شما با 12 تا شکستکی چطور میتونید چرخ فلک بزنید؟


داوود نوری 5 سال است در اردبیل پارکور کار میکنه و بنیان گزار اونه که اونم نیس چون بنیانگزار باید استاد تربیت کنه نه ایربویز.


موسی پور جواد 5 سال پیش هم ایربک میزد تو ووشو و هم وال فیلیپ، برید تحقیق کنید شما اول نیستید شما ادعا میکنید.

 

من خیلی محترمانه از احسان به صورت خصوصی خواستم که فقط کلمه بنیانگزارو از وبلاگ حذف کنه ولی با این برخورد مواجه شدم همین کارای شما باعث میشه که رضا مینو سرشت اونطوری صحبت کنه.

 

مشکل شما میدونم چیه از حرفاتون معلومه که احساس میکنید من میخوام خودمو بنیانگزار کنم

 

در حالی که از خیلی وقت پیش به مصطفی پیشنهاده یه گروه گلچین رو داده بودم اما از این جاه طلبی هاتون که زمین و زمانو ورداشته عرضه داشتید قبلش باشگاه واسه پارکور میزدید یا حداقل میگفتید اسم این ورزش پارکوره نه ایروبیک!

 

من رامین رنجبر هستم فکر کنم حتی منو درست نمیشناسید و اسمم رو بهتره درست تلفظ کنید تمامی چیزایی که ما با گروههای اسکوا/ یاسا / پارس/ پرشین کتس/ هاس/ و .... صحبت کردیم شما و شما ادعاهاتون میشه

 

ظهور کل کل در پارکور از بریک دنسه که تو اردبیل ناقصه ناقصه

 

این شما بودید که اول بی احترامی کردید چون ضعف دارید و جامعه ورزشی اردبیل همیشه ضعیف بوده


امروز از پارکور چیزی نمیدونید کار میکنید مصطفی میگه میخوام تریک کار کنم

 

فردام که کاپویرا رو میارید اردبیل راستی بنیانگزارید شما دیگه آخرشید

 

آدمایی مثه شما آبروی ترکارو همه جا میبرن منم ترکم و ترک بودنمو دوس دارم خرابمون نکنید همه میگن اردبیل چندتا بنیانگزار داره؟؟؟!!!!

 

اگه مصطفی حرفی برای گفتن داری بیا با هم جلسه ای کوتاه داشته باشیم این بچه بازیاتون در حد من نیست شخصیتتونو خوب نشون دادید

 

امیدوارم حرفی برای گفتن داشته باشی نه مثه احسان منم منم و اینو میزنیم اونو میزنیم راه بندازی.

 

 

 

روز دوشنبه میتونید بیاین در حضور آقای تقی زاده صحبت کنیم یا سه شنبه صب بریم تربیت بدنی تا اونها قضاوت کنن در غیر این صورت شما ادعاهاتون باطله و بهتره محترمانه با هم صحبت کنیم.


منتظر شما هستیم دوشنبه ساعت 8و نیم سالن قدس تاریخ 27 دی ماه 89

 

علی رقم تمام صحبت ها تصمیم بر آن داشتیم که به این موضوع خاتمه دهیم

 

خواسته ی ما فقط و  فقط برداشتن کلمه بنیانگزار از وبلاگتان بود بدون بی احترامی و بی حرمتی که ورود افرادی به این بحث ساده باعث بوجود آمدن این موضوع شد

 

تصمیم گرفتیم که دیگر در مورد شما هیچ بحثی نداشته باشیم و میتوانید به بنیانگزاریتان ادامه دهید آنچه را که میخواهید بگویید و آنچه را که نمیپذیرید نسبت به آن بی احترامی کنید من از طرف تمامی افرادی که از طرف من به شما و گروه و وبلاگتان بی احترامی کردند معذرت خواهی میکنم.

 

انشالا شاهد پیشرفت بهترین پارکور و فری رانینگ در اردبیل و ایران باشیم
بابت ماجرای شاگردانتان موضوع تمام شده ایست که ادامه نخواهد داشت برای آنها هم آرزوی موفقیت داریم
ما هم به فعالیتمان ادامه میدهیم و سعی میکنیم تا با دیدگاهی دیگر ادامه دهیم
یاعلی

 

این آخین کامنت آقای رامین رنجبر بود

 

 

.:: به امید روزی که اردبیل رو از این موذل درست کنیم ::.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط rasool در تاریخ 1348/10/11 و 20:12 دقیقه ارسال شده است

آقا به نظر من بنیان گذار بودن مهم نیست بلکه خوب پارکور کار کردن مهمه اصلا همتون بنیان گذارإإإإإ خوب حالا چه سودی داره خواهش میکنم برای پارکور هم هاشیه درست نکنین به نظر من اگه همه ی تیم ها با هم متهد بشن تیم اردبیل بهترین تیم ایران میشه اگر هم متهد نمیشید لا اقل باهم جدال و دعوا نکنین مثل گروه های استان های دیگه که حتی با هم تمرین میکنن و هیچ کدوم بنیان گذار نیستن اگه غرور رو کنار بذارین خیلی عالی میشه ممنون

این نظر توسط Mehdi در تاریخ 1348/10/11 و 23:44 دقیقه ارسال شده است

سلام به همه ی دوستان پارکور کار...
من از تهران گروه پارکور B.L.Bمزاحم میشم...راستی لینکتون کردم خوشحال میشم منم لینک کنید...
وبتون هم بسیار عالیه...همیشه موفق وسربلندو(سالم)باشید.
(Mehdi (B.L.B PARKOUR

این نظر توسط alex در تاریخ 1348/10/11 و 20:45 دقیقه ارسال شده است

داداش منم با شما موافقم کاملا حرفهاتونو هم من و هم گرو همون تصدیق میکنیم امید وارم این موذل از اردبیل پاک بشه بای
از طرف پارکور پسران پرواز اردبیل
پاسخ : ممنون داداش الکس. ایشاا... موفق باشی

این نظر توسط میثم آزاد در تاریخ 1348/10/11 و 0:43 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید
خواهش میکنم اگه بحثی رو در مورد پارکور اردبیل شروع میکنید شفاف تر و بی پرده حرف بزنید و بگید که کدوم گروهها بحث بنیان گذاری رو پیش کشیدند و راحت انتقاد کنید تا بتونیم مشکلات رو حل کنیم
با تشکر
گروه پسران پرواز
پاسخ : ایشاا... که این حرفا تموم شه. ولی اگه تموم نشد چشم

این نظر توسط پژمان در تاریخ 1348/10/11 و 13:07 دقیقه ارسال شده است

سلام خدمت دوستای عزیزم. خسته نباشید . سال نو مبارک . بچه ها قسمت دوم تور پارکور ایران ( تبریز ) رو آپلود کردم . وقت کردید یه سری بزنید و دانلودش کنید
پژمان از گروه پارکور هاس

http://www.haas.blogsky.com/1390/01/14/post-29/

این نظر توسط x.x.x در تاریخ 1348/10/11 و 21:19 دقیقه ارسال شده است

سلام سال نومبارک چند تا فیلمم بزار برا اونایی که تازه می خوان بااین ورزش اشنا شن خیلی خوبه بای بای

با سلام به شما دوست عزیز. 101 ولت پارکور و گذاشتم. میتونید دانلود کنید.
چشم باز هم میزارم. ممنون از نظرتون

این نظر توسط پارکور خمین در تاریخ 1348/10/11 و 10:54 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید ممنون که بهمون سر زدید ما هم چنین مشکلی را داریم تازه باشگارو هم ازمون گرفتن

این نظر توسط پیمان در تاریخ 1348/10/11 و 18:00 دقیقه ارسال شده است

ما هم یه سال پیش این مشکل رو داشتیم
البته اون موقع من زیاد تو جمع بچه ها نبودم تازه شروع کرده بودم.
شما باید گذشت کنی: دردرجهی اول همه مع بشید تو یه مکان با هم تمرین کنید.راه دوم اینه که شما ا گروهتون باشین اونا با گروهشون بعد از یه مدت اون گروهی که ضعیف تر هست از بین میره. را ه سومم فکری یه که الان به ذهنت میرسه.

این نظر توسط bermuda در تاریخ 1348/10/11 و 15:06 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز من فرزاد ازگروه برمودا هستم.ما از شاگردهای گروه هاس هستیم یه گروه سه نفری اعضای گروهمون هم اینه:فرزاد(phoenix).سیاوش(tornado).رشید(azad)



ما شمارو لینک کردیم لطفا مارو با اسم"گروه پارکور برمودا لینک کنید"
----------------------------------------------------------------------------------------
با تشکر از همه ی دوستانی که نظر دادن، از همتون ممنونم.
داداش وبلاگتو ننوشته بودیا


این نظر توسط پژمان در تاریخ 1348/10/11 و 11:27 دقیقه ارسال شده است

سلام بچه ها . خسته نباشید .
از اینکه هر کی پامیشه میگه بنیان گذارم هیچ تعجبی نمیکنم. این تو خون ما ایرونی هاست که هرچیزی رو به انزوا و حاشیه بکشیم . تا روزی تریسرهای قدیمی ایران که اسمشون رو نمیبرم هنوزم از کلماتی چون : کلیپم شاخه ، ما بهترینیم . یا در بعضی از بلاگ ها اومدن برای من نظر سنجی گذاشتن که کدوم تیم بهتره وضع پارکور ایران باز این بهتر نمیشه . پارکور ایران هیچ وقت سالم نبوده که الان ما بگیم در خطر بزرگیه . انسان بزرگی مثل دیوید بل تا حالا از دهنش در نیومده بگه من بنیانگذار این هنر هستم . ما چرا باید اینو بگیم دیگه نمیدونم . تو شهر ما تنها گروهی که پارکور کار میکنه ماییم . ولی هنوز خیلی ها میان میگن آقا شما زیر نظر مربی ژیمناستیک بودید ؟؟؟ آخه اونا اینجوری گفتن . هر کی دلش میخواد یه چیزی میگه . ما اهمیت نمیدیم . چرا ؟؟؟ چون مهم نیست کی از همه زودتر شروع کرده . مهم اینه که کی برای پیشرفت پارکور شهر و کشورش تلاش کرده . اونوقت آدم دلش راحت میشه . هرچی هم مردم بگن خیالی نیس


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
وبسایت پارکور کاران اردبیل در سال 89 افتتاح شد و آرزوی موفقیت به تمام پارکور کاران و هوطنان ایرانی دارد. این وبسایت با اخبار و کلیپها و عکسها و ... های جدید همیشه بروز بوده و من و نویسندگان واقعا زحمت زیادی در این وبلاگ کشیدیم و میکشیم، امیدوارم شما هم ما را با نظراتتان خوشحال کنید. |به امید پیشرفت پارکور و فری رانینگ ایران| .::این وبسایت زیر نظر گروه پارکور پرواز (اردبیل) میباشد::.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چ چيزي از گروه اردبيل پاركور ميخواهيد؟؟ اگر در نظر سنجي نبود در نظرها بنويسيد. ممنون
    آمار سایت
  • کل مطالب : 115
  • کل نظرات : 172
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 79
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 146
  • بازدید ماه : 757
  • بازدید سال : 8,180
  • بازدید کلی : 292,266
  • کدهای اختصاصی
    Seconds