loading...
پارکور اردبیل | وسایت رسمی پارکور اردبیل
آخرین ارسال های انجمن
وحید بازدید : 255 جمعه 26 اسفند 1390 نظرات (0)

سلام به همه دوستانی که به وبلاگم سر میزنند.

من سعید هستم و سال جدید رو به تمام دوستان و هموطنان عزیزم تبریک میگم، امیدوارم سال خوب و خوش و پر برکت داشته باشید، بچه های پارکور کار هم بعد از اونا سال بی شکستگی و آسیب دیدگی داشته باشند. انشاا...

انشاا... کلیپ فستیوال اردبیل رو که توسط بچه های دومان در اردبیل برگزار شده بود رو اگه به من بدهند تا 1هفته دیگه درستش میکنم و به در وبسایت قرار میدم تا دوستان عزیز ببینن و نظرشون رو بگن.

 

چند تا هم تشکر از همه ی مردم و مسئولان اردبیل میکنم:

با تشکر از همه : که مارو در ورزش پارکور یاری کردند و می کنند.

با تشکر از پلیس ها : که دیگه بهمون گیر نمیدن و بعضیاشون با ما هستند.

با تشکر از تربیت بدنی : که هیچ سالن ژیمناستیکی در اختیارمون قرار نداد.

با تشکر از کسایی : که هنوز ایروبیک حرفه ای رو کنار پارکور آموزش میدن و فکر پارکور نیستند.

با تشکر از شهرداری : که لاستیک هامون رو کندند و بردند،گرچه جایی چال کرده بودیم که هیچ آزار و اذیتی برای دیگران نداشت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
وبسایت پارکور کاران اردبیل در سال 89 افتتاح شد و آرزوی موفقیت به تمام پارکور کاران و هوطنان ایرانی دارد. این وبسایت با اخبار و کلیپها و عکسها و ... های جدید همیشه بروز بوده و من و نویسندگان واقعا زحمت زیادی در این وبلاگ کشیدیم و میکشیم، امیدوارم شما هم ما را با نظراتتان خوشحال کنید. |به امید پیشرفت پارکور و فری رانینگ ایران| .::این وبسایت زیر نظر گروه پارکور پرواز (اردبیل) میباشد::.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چ چيزي از گروه اردبيل پاركور ميخواهيد؟؟ اگر در نظر سنجي نبود در نظرها بنويسيد. ممنون
    آمار سایت
  • کل مطالب : 115
  • کل نظرات : 172
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 79
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 145
  • بازدید ماه : 756
  • بازدید سال : 8,179
  • بازدید کلی : 292,265
  • کدهای اختصاصی
    Seconds